Pacjenci docenili jakość usług, eksperci – siłę marki. Kolejne nagrody dla LUX MED

Miło jest nam poinformować, że LUX MED po raz kolejny został uhonorowany za jakość obsługi oraz znalazł się w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek biznesowych na polskim rynku. Grupie przyznano nagrodę konsumencką – Gwiazda Jakości Obsługi 2014,  Superbrands Created in Poland, Business Superbrands oraz Business Superbrands Created in Poland.
Wyróżnienia Business Superbrands zostały przyznane po głosowaniu ekspertów Rady Marek. Marki, które otrzymały nominacje od ponad 60% ekspertów, automatycznie otrzymywały tytuł Business Superbrands, jednak każdy ekspert miał możliwość zgłoszenia veta. Podczas obrad wyróżniono także marki, które wyjątkowo dobrze radzą sobie w konkurencji z globalnymi koncernami i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii. W ten sposób powstała kategoria Created in Poland Business Superbrands.

Jesteśmy dumni, że nasza praca została doceniona przez klientów. Zwłaszcza w naszej działalności – opiece zdrowotnej – zaufanie pacjentów  jest niezbędne. Tytuł Gwiazda Jakości Obsługi oraz nagroda Superbrands Created in Poland zobowiązują LUX MED do jeszcze większego zaangażowania i dbania o zdrowie, komfort i zadowolenie naszych klientów. To najlepsza rekomendacja na 2014 rok dla naszej firmy – powiedziała Anna Rulkiewicz, Prezes LUX MED.

Gwiazda Jakości Obsługi oraz Business Superbrands zostały przyznane LUX MED po raz piąty, a Superbrands Created in Poland – po raz drugi. Świadczy to o wypracowaniu przez firmę silnej i stabilnej pozycji na polskim rynku. Jest dowodem uznania i dużego zaufania, którym cieszy się zarówno wśród klientów, jak i niezależnych ekspertów biznesu.