PAKIET TELEMEDYCZNY STANDARDOWY

Opis pakietu

PAKIET TELEMEDYCZNY STANDARDOWY

W trosce o zdrowie naszych Pacjentów opracowaliśmy Pakiet Telemedyczny Standardowy dla klientów indywidualnych obejmujący konsultacje z 13 lekarzami specjalistami (m.in. ginekologiem, laryngologiem, neurologiem i stomatologiem) oraz lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej. Posiadając dostęp do nowych rozwiązań, można wygodnie korzystać z opieki medycznej bez konieczności wychodzenia z domu.

Zakres pakietu
ZAKRES PAKIETU

  • Skierowanie nie jest wymagane,
  • Konsultacje telefoniczne z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra, lekarz rodzinny),
  • Konsultacje telefoniczne  ze specjalistami: (dla Pacjentów powyżej 18. r.ż.): alergolog, chirurg ogólny, diabetolog, ginekolog, laryngolog, nefrolog, neurolog, psychiatra/psycholog (3 w roku łącznie), pulmonolog, reumatolog, stomatolog, urolog.
  • Konsultacje telefoniczne ze specjalistami: (dla Pacjentów do 18. r.ż.): laryngolog, neurolog, stomatolog.
  • 10% rabat udzielany na usługi realizowane w placówkach LUX MED i Medycyna Rodzinna, które nie wchodzą w zakres Pakietu Telemedycznego (rabat nie uwzględnia usług stomatologicznych).

Jak przebiega Porada Telemedyczna
JAK PRZEBIEGA KONSULTACJA TELEFONICZNA?

  • O ustalonej godzinie lekarz dzwoni do Pacjenta.
  • Lekarz weryfikuje tożsamość Pacjenta.
  • Pacjent, który posiada dostęp do Portalu Pacjenta (II poziom), ma możliwość przesłania na nim dokumentacji medycznej.
  • Jeśli jest taka potrzeba, lekarz wystawia: skierowania na konsultacje oraz badania, e-Recepty, e-Zwolnienia, orzeczenia.
  • W trakcie Konsultacji lekarz sporządza dokumentację medyczną.

Jak przebiega Porada Telemedyczna
KORZYŚCI DLA PACJENTA

  • Bezpieczeństwo – z Konsultacji można skorzystać bez konieczności wychodzenia z domu.
  • Wygoda – w wybranym przez Pacjenta terminie lekarz kontaktuje się telefonicznie; Pacjent może wybrać lekarza nie tylko ze swojego miasta – dostępni są wszyscy lekarze danej specjalności z całej Polski
  • Profesjonalna pomoc medyczna – lekarz ma dostęp do dokumentacji medycznej Pacjenta; Pacjent może otrzymać: e-Receptę, e-Zwolnienie, skierowanie na wizytę kontrolną lub na badanie, zlecenie wizyty w placówce.


Konsultację telefoniczną można zarezerwować poprzez Portal Pacjenta lub Infolinię LUX MED: 22 33 22 888.


Zobacz, jak wygodnie korzystać z Konsultacji telefonicznych

Szczegółowe informacje na temat umawiania konsultacji telefonicznych i ich przebiegu można znaleźć w dedykowanej sekcji na naszej stronie luxmed.pl/korzystaj-bezpiecznie

Cena pakietu

Lista placówek